- Uppe med tuppen !

Eller jag sov inget inatt, då kan man egentligen säga att jag vänta tills tuppen skulle vakna så jag fick sällskap ;)
Iallafall ! Har inte gjort allt för mycket idag, datorn, gav Sebastian mat, åt själv, va ute med Sebastian och sen försökte jag sova lite . Men det gick ju inge bra !
Vet inte vad jag ska göra mer idag, vill gå ut och gå men det är så sjukt halt :/
Börja ju pussla igår iof, kan fortsätta med det :) det är 1000 bitar, och alldeles för mycket himel !

Tänkte att jag kanske skulle beställa lite kläder . Inget speciellt men typ en tröja och nån t-shirt eller något !
Ska prata med lilla Stina sen :) hoppas hon går med på det iallafall, men det brukar inte vara några problem ^^

Imorgon blir det bio ! Usch va jag har längtat ! Riktigt taggad för det här ! Blir helt galen när jag ser reklamen :O
Mamma börja läsa boken, för jag kan ju inte läsa den mer, hon sa bara att den var annorlunda mot den gamla filmen :P
ALICE I UNDERLANDET ! <3

Nu ska jag äta mer kaffe :P

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

blir jätte bra silfver dilfver :D

2010-03-02 @ 20:19:19
Postat av: Bernttilda

Very informative...God Bless

2011-02-07 @ 11:24:47
URL: http://bernttilda.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0