- Äckel Berit !

Idag har jag vart i Lidköping och handlat med mor och far, vakna vid halv8 idag faktiskt . Va kul det är när man har feber och snorig näsa !
Var väl hemma vid halv12, fast vi åkte vid 10 då, tror jag . Då gick la och la mej för jag somna nästan på Willy's .
Kunde dock inte somna :/ så jag har halvsovit hela dagen .
Blev promenad, mat och ett bad med idag . Sen har jag inte gjort mycket mer . Har inte ens orkat tänka nåt idag .
Juste, självklart har det vart lite bråk . Det var en mycket mycket mycket tyst middag idag, min far var sjukt grinig . Blev förbannad på min syster för att hon dömmer människor efter utseende, vilket jag tycker är helt fel, man ska inte göra det . Hade folket jag känner gjort det skulle inte jag känna en jävel nu .
Annars har det vart en rätt lugn dag, va tvungen att åka till Coop så jag kunde få badskum ;P MUMIN BADSKUM ! Det luktade hallon :]
Ätit tjockis glass med (Ben&Jerry) jag äcklas av mej själv . . .
Jag blir sjukt trött av ibumetin och sån skit så jag ska snart ta en sån :P då kommer jag somna så jävla gött sen !

Mitt "lilla" blåmärke som pibull terrien gav mej, tur för henne att hon va sjukt gò !
Dock blir det bara större och större ! :P


Tjockis tjockis tjockis tjockis tjockis !


Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

jädrar vilket märke. <3

2010-05-27 @ 07:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0