- Alkoholmissbruk . . .

Har en känsla av att jag kommer bli alkoholmissbrukare efter 6Juli, men vem gillar inte alkohol ?
Och det är liksom sommar så vem fan bryr sej !? Mitt liv, mitt ansvar :]

Gick upp vid halv 11 idag, inte så jätte kul när man gick och la sej vid halv 6 inatt lite halvfuller . Somna la vid 6 kanske, nåt sånt . Seg som fan ur sängen, rulla typ ur :P Skönt i sängen vafan, även fast man ligger där ensam . Men vem vill sova med någon som mej ?
Vi fick lite fika besök av grannen :) så sjukt söt dotter ! Snart 1år liksom, smälter som glass i solen när dom är så små, ler och skrattar ! Ojojoj
Händer väl inget mer idag, ska nog se The Grudge ikväll, 2 & 3 :) blir nog trevligt . Nej, hade inte tänkt att vara helt nykter :)

Snart ny vecka då, har inte allt för mycket att göra kan jag ju redan säga nu då ifall någon vill leka lite .
Ska klippa mej och slå hål i örat på måndag . Därför färga jag håret igår kväll, blev väl helt okej . Fortfarande brunett och fet :]
Men om någon inte har något att göra i veckan så är det bara att höra av sej faktiskt !

Berit Silfver - Visst fan är jag fyllekåt, men jag ligger då fan inte med vem som helst iallafall . Lite hångel har ingen dött av !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0