- Ännu en sömnlösnatt

Länge sen jag sov såhär dåligt, sovit inget inatt . Så jag försökte sova lite på dagen . IKKE SA NIKKE ! Så jag kan ju då berätta att jag är rätt jävla trött :/
Har inte blivit mycket gjort idag, mest slapp faktiskt . Kollat på film, promenerat, lekt med min bebis, duschat och kollat på Parlamentet :)
Beställt kläder har jag gjort med ! 2 t-shirtar ^^ jätte fina .

Imorgon ska jag åka till Falköping med familjen, Mia ska till tandläkarn och BUP . Det blir fika mellan det också, riktigt värt att gå upp tidigt då ! Älskar fika ^^
Annars vet jag inte vad som händer imorgon, får väl hitta på något intressant .

Dessa beställde jag :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0