- Baaaahumbug !

Rätt lugn dag idag faktiskt . Vaknade vid kl9 även fast jag inte behövde gå upp :P
Kaffe och cigg, sen satte jag mej lite vid datan men det var då fan inge kul som vanligt . Sen blev det en promenad vid halv11, min syster ligger ju bara och sover när hon inte är i skolan så det var ju bra att jag gick upp tidigt ! Jävla unge .
Vid typ halv12 gick jag ner och försökte vila lite, men allt bara snurrar i mitt huvud :/ och jag frös som fan :( så jag pallrade mej upp vid halv13 . Då var min mor hemma .
Sen drog vi och klippte oss, jag och min syster då . Jag blev nöjd men hon blir ta mej fan aldrig nöjd . Slog i ett hål i örat med :) det ska bli 1cm stort ^^
Sen blev det ju inte allt för spännande, mat, unga mödrar, promenad, rita och lite dator . Tänkte städa och göra iordning i gaderoben med men det orka jag inte .

Imorgon är mamma ledig så vi sa att vi skulle försöka hitta på något, men vädret kommer ju säkert va piss så det kommer nog inte hända något !
Får väl se .

SJUKT TATUERINGSSUGEN !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0