- Bajs



Saker som jag hatar:
- Fåglar (varken äter eller klappar dom)
- Gnälliga människor (sluta gnälla på mej, du är inte perfekt heller)
- Folk som hatar rökare (men gå inte så nära om du inte tycker om ciggrök då)
- Reklam med svin smala människor i (jaja, folk vill att man ska se ut som en pinne, men jag är lat)
- Folk som bara har en halvtoarulle kvar och sen inte har något mer (hallå, kaffe gör en pissnödig)
- Fjortisar (men ge upp, folk kommer aldrig att tycka om er, spelar ingen roll hur fulla ni blir på 2st 2.5or)
- Tanter och gubbar (50+ människor ska stanna inne och glo på tv och sluta störa oss unga människor)
- Clowner (dom tror dom är så jävla roliga, men dom är bara väldigt läskiga)

Tyvärr så finns det sjukt mycket mer, men som sagt: JAG ÄR LAT .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är också lat. Har inte gjort ett skit sen jag åkte hem från dig :P

Älskar dey <3

2010-05-04 @ 21:00:06
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0