- Där ser man !

Gick och la mej vid 23 igår faktiskt, va så sjukt trött . Fattar inte riktigt varför för jag gjorde då fan inget :P Bada, åt mat, ute på promenad och drack kaffe och röka lite :P
Somna jävla fort iallafall :) drömde inget heller ^^ dock vakna jag 06:22 :/ frös så in i helvete, men orka inte ta på mej det andra täcket, så jag kröp ihop som fan ! Men gick upp vid 06:40 :P
Fick ett trevligt bemötande i trappan av min lille bebis :) gosade lite då, sen blev det cigg och kaffe ! Lite mer gos, jaa, det har vart mycket gos denna morgon :) Det gillar vi !
Åkte med när mor körde min syster till skolan, hade rumpvärmaren på :] VarmRumpa !
Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart, det blir min tredje kopp denna morgon ^^ Men jag dricker inte lika mycket kaffe hos andra som jag gör här hemma, lite små konstigt . Tycker att alla andras kaffe är godare än vårat :P förutom hemma hos lillebror's pappa :P

Hm, idag då . Ingen aning, far ska bränna ut Terror on Elm street :) DEN NYA ! Jaa, nu har han hämtat min dator . Han är en liten tjyv !
Den ska jag kolla på med min mor ikväll när far min jobbar sent . Tycker att det är lite trevligt att göra små saker med min mor faktiskt, gör aldrig det annars .

Mina knän har börjat värka igen :/ mest i vänster, vet inte varför men så har det alltid vart .
Brukar låna min fars värktabletter för jag har då fan aldrig fått några ! Dom vill inte göra något åt mina knän, ingen operation eller skenor som man kan ha på natten .
Men vet inte riktigt om jag skulle vilja ha skenor, pinsamt om man sover hos någon annan . Speciellt om man sover hos någon pojke . "Ska bara ta på mej skenorna så jag får normala ben !" Sexigt värre !
Nee, får se hur det blir . Ska ringa och fråga om man kan få en tid för detta, och för min underbara astma, som dock har blivit värre :/ jaa, jag skulle behöva sluta röka, men jag vill inte

Smell you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0