- Drömmen . . .

Tänkte beskriva min dröm inatt, lite små konstig . Men den kanske har en mening ?

Där jag bodde förut i Axvall finns det en liten gräsfläck, där såg jag 2katter . En orange och en svart .
När jag kom lite närmare den svarta katten så såg jag att det var min kisse ! Min lille Sotis .
Jag gick sakta närmare honom och lockade på honom så kom han till mej .
Glad som jag var så sa

jag: Kom nu kan vi gå hem igen !
Sotis: Nej, det går inte . . .
Jag: Men, varför ?
Sotis: Du måste gå vidare nu .
Jag: Men . . .
Sotis: Om du går vidare så kommer allt bli bra
Jag: Jag saknar dej . . .

Sen sa han inget mer, så jag antar att måste gå vidare i livet .
Sluta tänka på det som har hänt och tänka på att bli bättre på att tänka posetivt om livet .



Smell you later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0