- En vecka kvar :]

Idag har det inte hänt allt för mycket, vakna vid halv12 tror jag .
Har duschat, gosat, vart på Coop, ätit alldeles för mycket mat (bättre att äta upp och må illa än att lämna) försökt sova lite som vanligt, suttit på balkongen när solen vart framme annars har det vart rätt lugnt :)
Btw, jag har allt blivit lite brun :] det ni ! Har rätt svårt för att bli brun :/ vilket suger !
Om en timme typ blir det nog en "lång" promenad som alltid :) det gillar vi !

I afton blir det film, Iron man 1 & 2 . Blir nog bra ska ni se ! Tidsfördriv iallafall ^^
Dricka lite vin också, inte så jätte gott till chips och sådant men va ska man göra :P
(tror mina päron är lite oroliga för mitt alkoholintag på helgerna, lite så fuller)

Imorgon är det då mors dag, dock kommer jag inte hinna färdigt med den grejen jag håller på med !
Men hon fyller ju år på torsdag så det är lugn ;P hon kan få den då :)

"Jag är inte full, jag är i kemisk obalans" - Står på min t-shirt, passar in riktigt bra på mej :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0