- FredagKväll

Lite kort om min fredagskväll . . .

Nyktert: Nej
Underhållning: Film (Shutter Island/Gökboet)
Glad: Massor
Ledsen/Sur: Nej
Msn: Självklart, hela natten
Sovtime: Vid 4
Snaks: Väldigt lite chips & Ben&Jarry glass
Cam: Jajjemen, men inge Camsnusk .
NakenDans: Tyvärr inte
Prat i tele: Najnaj, inte denna natt
Porr: Nopp, inget alls
Ritat: Nee, så blev det inte
Skaffat några planer: Nee, inte direkt, är fattig
Krogen sugen: Njaa, lite faktiskt

Lite funderingar som kom upp under nattens gång:
- Jag har inte bott i Skara i mer än 2 år och jag vill redan ta livet av mej endast för att jag bor här
- Jag är en väldigt kramig person men har ingen att krama
- Måste ta tag i mej själv och bli nyttigare, men öl, kaffe och cigg kommer alltid finnas
- Börjar bli i desperatbehov utav pengar så jag kan åka härifrån
- Kom på massor som jag kan rita

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0