- Galet

Gick upp vid 1 tror jag, vaknat några gånger innan men det va skönare att ligga kvar i sängen :)
När jag väl pallra mej upp så städa dom i köket, fy fan . Det var saker överallt, fick hoppa runt som en kanin för att komma till kaffet och ciggen . Störande
Grinig hund hade vi här med, han låg bara och surade för att dom städade . Jag gick till datorn och slängde på lite musik :)
Åt tacos idag då, va väl gott antar jag . Mår lite illa dock, inge ovanligt efter jag har ätit men iallafall !
Bada gjorde jag förut innan maten ! Det hade jag glömt och sånt måste man ju skriva i bloggen ! :P

Ikväll ska vi tydligen kolla på film och grejer . Bra när folk planerar åt mej så slipper jag tänka på det . Dock skulle jag vilja ha öl, men inte fan har jag det !
Ha ! Igår hade jag på mej mina nya byxor för jag ville inte åka till Coop i pyjamasbyxor, och visst i helvete är dom typ 2cm för stora !
Men jag har ju då inte gått ner i vikt så jag kan inte förstå detta . Ligger på samma nr fortfarande .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0