- I don't belong here . . .

Usch, jag tycker inte om att vara hemma längre, hatar att vara i Skara jämt, trött på alla dessa människor som bor i Skara och våran vidriga lägenhet !
Behöver komma bort . Det bästa skulle vara att komma bort heeeeela sommaren . Vara någon annan stanns .

Idag har jag druckit mitt morgonkaffe på en filt ute i gräset :) då sakna jag Axvall, gå ut på verandan på morgonen med en cigg och en kopp kaffe . Så underbart .
Det blev 2 små promenader :) en väääääldigt seg promenad till coop :P mor min har en ond rygg så hon kan inte röra sej typ :P vilket jag tycker är svin roligt :)
Far och jag gick en kvällspromenad med SebbeBastian ^^ Jätte skönt faktiskt, sen när vi kom hem så var det släkt hemma . Mammas moster och hennes anhängare .
Annars har det inte hänt något speciellt idag . Inge besök, inge mys .

Nu ska jag dricka mina öl och somna gott med alkoholsnurr i huvet :]

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0