- I don't wanna be friends

Nej, jag har tillräkligt med vänner faktiskt, och dom är dom bästa så ingen idee att skaffa fler !
Kanske några bekanta får plats, men inga mer nära vänner tack !
Jag vill ha något mer . . .

Kunde inte sova så jätte bra inatt, vakna flera gånger och det tog jävla lång tid innan jag somna . Inge kul alls .
Gick väl upp vid 13 eller något sånt, men jag gick och la mej vid 5 så det är inte så konstigt att jag sov lite länge .
Tog mitt kaffe och en cigg och satta mej på balkongen och såg lite halft död ut, inget ovanligt att jag ser ut då :) Sexigt värre !
Samtala lite med Marie precis när jag hade vaknat, hon kommer nog hit på tisdag :) Får väl se vad som händer mer i veckan, skulle behöva åka en liten sväng till Skövde faktiskt . Behöver ramar, alldeles för mycket bilder !
Har badat idag med, nej inte ute, i mitt badkar . Det va sjukt jävla gött, behövde verkligen det . Dock är jag sjukt skakig idag, vet inte varför . Lite obehagligt :/

Händer nog inte mer idag, parlamentet om några timmar sen kanske det bli någon film, om jag hittar någon på datan som verkar lite intressant .
Kanske rita lite, behöver göra det känner jag, få ut lite på papper utan ord .

Cigg och kaffe nu .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0