- Inget blir bra längre . . .

Idag har jag promenerad med Sebasitan 2gånger, storstädat mitt rum och min hall, ätit mat, kollat på unga mödrar, bakat pizzabullar och duschat .
Gjort lite idag iallafall .

Imorgon ska vi till kyrkogården, mammas morbror Putte fyller år så vi ska dit och lämna gula rosor .
Kanske inte är det roligaste man kan göra men jag tycker att det är viktigt iallafall, även fast personerna inte lever längre .
annars vet jag inte vad jag ska göra, tvättdag är det med . På morgonen så jag bryr mej inte . Jag behöver inte gå upp .

Gigantisk klump i halsen, men jag tänker då fan inte börja lipa .
Tänker inte visa känslor för någon jävel igen, blir bara sårad iallafall .




Smell you later

Kommentarer
Postat av: Teodorellinor

Thanks for the information

2010-12-25 @ 16:39:00
URL: http://teodorellinor.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0