- Inte värt det . . .

Har inte hänt mycket idag alls, vart på Ö&B och Slöjddetaljer med pappa :) fick pennor och shampoo :P
Träffade mammas kusin Karin ! Tror hon är det skönaste vi har i släkten faktiskt :P As rolig
Sen när vi kom hem gick jag och la mej lite, mår piss idag :/ feber, ont i huvet, trött och ingen matlust alls .
Fast innan jag gick och la mej så pratade jag med Sabina :) jätte länge sen jag prata med henne :( men idag ringde jag och väckte henne !
Ringde mest för att jag saknar henne och fråga om hon kommer hem till min födelsedag, hon saknade mej med men hon kommer inte hem till min födelsedag . Inge kul alls :(
Sen blev det sömn, mat och lite mer sömn . Upp vid 17 för att kolla på Unga mödrar ^^ vid halv19 blev det promenad ! Vilket jag ångrar som fan, orka knappt gå det sista . Usch mår så sjukt dåligt . Svimma nästan 3gånger på promenaden och 1 gång hemma . Lyckat . . .

Btw, mina päron fyller år nästa vecka, 3 och 4 Juni .

Vet inte om jag ska fira min födelsedag, känns inte värt alls . Ska skriva upp + och - med födelsedagen

+
Alohol hela dagen
Pengar
Träffa folk
Inget kalas
-
Allt för mycket uppmärksamhet
Sabina är inte hemma
Folk gör för stor grej av det, visst jag fyller 20 men va spelar det för roll ?
Kommer troligtvis inte va nykter på hela dagen, det är sommar liksom !
Man får alltid saker man inte vet vad man ska göra med det .
Får inte vara ifred lika mycket som jag vill .

Om jag ska vara ärlig så vill jag bara fira min födelsedag med Sabina och Marie .
Men nu går inte det .

Smell you later

Kommentarer
Postat av: sabina

jag önskar verkligen att jag kunde fira den med dig! Men nu har jag iaf bokat biljetter den 5 juni så vi syns snart iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älskar dig

2010-05-28 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0