- Ja jävlar i mig

Har skurat bort all färg på golvet i mitt rum idag, det var faktiskt svin jobbigt ! Färgen satt hårt som fan, ont i mina händer :( stog på alla 4 där nere, usch .
Dammsög gjorde jag efter det med, jätte smutsigt och lite färg flagner över allt .
Nu ska jag bara ställa tillbaka möblerna, fast det gör jag nog lite senare . Behöver lite mat först känner jag .
Vart ute på en promenad har jag vart med, tog med mej kameran men det var rätt onödigt för batteriet tog slu :/ fick roa mej med Sebastian, dock är det en hund som löper så han skulle ju lukta och slicka överallt ! Mitt lilla äckel .
Vilade lite nyss, tror jag somna lite för jag hörde inte när Bengt kom hem :P Men det behövde jag fan, förtjäna det med !

Har faktiskt inte drömt så mycket inatt :] så jävla underbart . Så jag är inte så jätte trött nu, blev trött av allt skurande förut !
Men annars har det vart en väldigt lugn dag faktiskt, dock kom min syster hem tidigt för hennes klass är då fan inte normal, om dom inte slutar hålla på med sån skit går jag snart dit och då får ni se på fan !
Jag hatar mobbning, jag kan inte göra något åt vad som händer i korridorerna men jag kan då fan gå in till den klassen och säga vad jag tycker och tänker, jag tål inte sån skit .

Nu blir det kaffe och cigg .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0