- Jaa, F.U

Smart drag ? Nej, det tycker jag verkligen inte .

Idag har jag inte gjort ett piss, degat i soffan, ätit mat och gosat lite med Sebastian .
Han har nästan vart klängig idag, följt efter mej hela dagen, om jag gick ut och röka följde han med och sen när jag skulle gå in till tven men tog lite vatten först så stod han och väntade och bara tittade på mej . Hm
Fast grejen är den att jag har feber och känner mej rätt nere . Mor sa att han känner av sånt därför följer han efter mej :/
Tänker inte göra så mycket mer idag, blir nog tv och datorn eller något sådant . Livet är mycket roligt . . .

Min "lille" bebis och min underbara nalle <3


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0