- Jaha, inte mycket att säga till om

Jaa, vad ska man säga ? Jag har inte mycket att säga till om när det gäller endel människor har jag märkt .
MARIE ! RING MIG !

Snart blir det sängen för min del faktiskt . Är lite små trötter, blir så när man går upp vid 10 .
Denna dag har det inte hänt mycket alls, endel bilder kom upp på väggen, jag har ätit, vilat, kollat film, druckit kaffe, druckit öl, pratat i tele och suttit och pratat med mina favoriter på msn :)
Endel skratt har det verkligen blivit må jag säga, jaa jävlar va jag kan ha roligt ibland .

Imorgon är det söndag, eller det är söndag nu . 58dagar kvar tills jag fyller år, jag vill antingen ha pengar, alkohol eller Batman-saker :)
Oh hell yeah, jag har åldersnojja ! 20år vafan, det är gammalt .

Nee, nu skiter vi i detta .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0