- Jätte långt blogginlägg

Jaa mina kära läsare, nu ska jag faktiskt skriva ett långt inlägg .
Ni behöver inte läsa allt, tänker ta det i lite "kategorier"

Min dag:
Har inte hänt så mycket alls, både jag och Sebastian har vart halft döda . Tv, data, vila och lite plock .
Städat badrummet, det var sjukt vidigt må jag säga . Spydde nästan ett antal gånger, så toalocket fick vara öppet .
Diskade ur askskiten med, dom var inte så jätte trevliga . Luktar så vidrigt .
Ätit mat har jag gjort med, fikat med mej själv oxå . Sebastian låg på golvet och sov . Inte kul alls .
Målat klart, duschat jaa, det var min dag .

Mitt kaffe beroende:
Det är så att jag dricker sjukt mycket kaffe, har alltid en kaffe kopp i handen . Finns det inte kaffe så blir jag arg .
Jag dricker mitt kaffe för att jag älskar det, får ont i huvet om jag inte får det och jag fyller magen med det . Då slipper man frukost .
Nej, jag blir inte pigg av kaffe . Kan dricka kaffe tills jag går och lägger mej, fast jag kissar väldigt mycket .

Mitt rökberoende:
Ett paket om dagen ungefär, kanske 1½ paket . Blandat mellan långa och korta cigg . Jaa, jag luktar som ett tjockt rökmoln .
Men jag vill faktiskt inte sluta röka, det är socialt på fester, jobb, skola och så vidare . Svin bra .
Folk gnäller väldigt mycket på att jag röker så mycket, men när jag röker så blir jag inte hungrig . Därför röker jag som en idiot !

Sömnbrist:
Folk tycker att det är konstigt att jag är trött hela tiden för jag gör ju tydligen aldrig något . Men min vardag består utav promenader, städning, mycket lek och försöka hjälpa till så mycket som möjligt . Jag ligger inte och glor på tv hela dagarna som folk tror .
Jag kan inte sova en natt utan drömmar, och dessa förbannade drömmarna gör så jag vaknar mitt inatten flera gånger .
Det kan ta 1 timme tills jag somnar för jag har svårt för att slappna av, sen när jag väl har somnat så drömmer jag sjukt mycket .
Hjälper inte med tabletter längre .

Mitt alkoholbegär:
Får inte jag alkohol på en vecka så går jag in i väggen, behöver det för att lugna ner mej, försöka slappna av lite, försvinna bort lite i huvet jaa, alkisvarning .
Om jag skulle få bestämma själv skulle jag vilja gå runt lite halvfull jämt, tänk va underbart det skulle vara .

Min "kaxighet":
Jag står för vad jag säger och för vad jag gör, jag är en kaxig jävel utan samveta, jag sårar folk nästan varje dag för jag säger vad jag tycker och tänker .
Folk som inte kan acceptera detta har inte nåt med mej att göra, kommer inte sluta vara den jag är .
Jag ber folk dra åt helvete, skita ner sej eller hålla käften när jag har tröttnat på deras prat .

Mitt hat mot ensamhet:
Här hemma blir jag ofta ignorerad, vilket jag har vant mej vid . Men ändå vill jag ha en närhet av andra som jag inte kan få hemma .
Som tur är har jag dom bästa kompisarna som ger mej det jag behöver, nej vi ligger inte nakna och kramas men dom vill umgås med mej iallafall .
Det jag önskar mest just nu är att ha en pojke/man .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0