- Kläder :]

Japp, idag var mor, far, jag och Marie i Skövde :) Skulle ju bara ha en ram och en t-shirt .
Men far min var generös idag ;P Fick ett par byxor, en tröja och så t-shirt :) det gick på 177kr, helt ofattbart jag vet !
Sen följde Marie med hem och vi åt mat och kollade på film :) hon drog hem för typ 1timme sen .
Snart blir det en promenad med min lille hund och mor sen vet jag inte vad som händer, tänker iallafall gå och lägga mej innan 11 idag, svin trött och jag ska upp tidigt imorgon . Usch, jag är ingen morgonmänniska :/

Annars i veckan händer det inget, rätt dött må jag säga . Får väl försöka hitta på något kreativt !

Randig tröja
Kostade: 29kr
Skulle kosta: 149kr


Chinos
Kostade: 49kr
Skulle kosta: 299kr


Döskalle t-shirt
Kostade: 99kr


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0