- Luffare

Inatt kände jag mej verkligen som en luffare, sov på en madrass på golvet i vardagsrummet . Inte skönt alls !
Blir väl så typ 2 nätter till, vilket jag verkligen inte vill . Men dock är färgen slut så vet inte när skiten blir klar för dom hade inte någon färg kvar när vi skulle köpa mer .

Vet inte riktigt vad som händer idag, en promenad i solen kanske lite senare när jag har orkat ta på mej lite kläder ? Mjoo, vem vet .
Äta ska jag väl göra med antar jag, annars får jag smisk !
Försöka komma på hur jag ska ha mina möbler där nere i min lilla cell, jaa det ser ut som en liten fängelsecell just nu .
Har inte kvar min fula bäddsoffa, den tog min syster . Sabina bor ju inte här längre så det är ingen som använder den, och den är väääädligt obekväm att sitta i faktiskt .
Ska försöka få tag i lite pengar så jag kan köpa ny säng, ska sälja min gamla kängor som jag knappt använt . Dom är sjukt tunga, dyra vad dom med ! 1300kr, det var på den tiden då jag hade pengar en stund . Men dom försvann rätt snabbt !

Fan va längtar hem till Axvall i detta fina vädret, då kunde man sitta på framsidan med Marie och dricka kaffe :) och kanske en liten kaka att smaska på . Sen på kvällen satt man på altan med värme och bara prata eller kolla på film, det var tider det !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0