- Måla måla

Happ, har äntligen börjat måla då . Dock bara en vägg än så länge . Blir nog bra när det blir klart .
Mina byxor är vit fläckiga just nu, min t-shirt med . Färg i håret har jag oxå, mycket vackert .

Snart blir det mat, ska grilla idag . Kommer väl ta några timmar till det blir mat, men jag är hungrig nu faktiskt .
Jävligt trött är jag med, vakna vid 10 idag, kunde sovit en timme till men lika bra att gå upp innan jag blir kaffesugen . Sovit dåligt igen, underbart liv jag lever !

Blir inte mycket mer idag, ska väl bära upp täcket och grejer sen . Sova på soffan några nätter, inge nice alls . Hatar våran soffa, obekväm som fan .
Men jaja, har jag överlevt hittills så överlever jag nog det med .

Nee, nu tänker jag lägga mej ner på golvet och sova lite .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0