- Men för din skull, så gör jag vad som helst !

Gick upp vid halv8, helt jävla död ! Drack lite kaffe och röka typ 2cigg .
Sen bar det iväg till Falköping, sov lite på vägen :) Satt och glodde hos tandläkarn medans min syster var där inne, inte så jätte kul men va ska man göra ?
Såg mitt framtida hem också, Falbygden ;P
Sen åkte upp mot Mösseberg ^^ väntade på att kl skulle bli 10 så vi kunde fika lite :) Då gungade jag ! Det var minst 5 år sen jag gjorde det :) svin kul .
Sen åkte vi ner till BUP, läste lite i tidningen ELLE . Gillar faktiskt den . Självklart så somna jag där ute med ! Dock kom min syster och väckte mej, riktigt elakt må jag säga .
Åkte sedan hem till lådan vid kl halv1, jag gick och la mej för att jag var nästan död . Vakna nyss :P
Nu ska jag hämta kaffe och röka en sväng !

Btw, Jag saknar Marie jätte mycket :( <3

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0