- Nåt är fel, så fel . . .

Har inte hänt mycket sen jag skrev senast .
Sebastian har fått en ny kompis :) grannens pitbull terrier ^^ goaste och sötaste hunden jag har sett på länge :) myste massor med henne ^^ Sebastian blev jätte busig så dom lekte lite innan vi gick på en promenad .
Självklart börja det regna när vi gick, stora jävla dropar :/ men det sluta efter ett tag :)
Åt precis lite mackor med ost på, det var väl gott antar jag .
Ska väl kolla lite på tv ikväll och sen sova . Trött som fan .
Bråkat har jag gjort idag med, när jag är trött så blir jag väldigt grinig . Bråka inte med mej när jag inte har sovit mer än 5timmar på 2nätter !

Lite mobilpics

Så här såg ja ut idag, Batman tröja och lite halvdöd sådär


Gungan jag använde


Smell you later . . .

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så gullig du!

2010-05-26 @ 07:44:46
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0