- Nu får det vara nog !

Jag vill inte bo i Skara mer, folk är ta mej fan inte normala här !
Man ska väl kunna gå ut på en kvällspromenad själv utan att va rädd för att man blir överfallen !?
Nu är jag sjukt trött på detta, Skara är ett pissigt jävla ställe där endel inte vågar gå ut själv på varken dagen eller kvällen .
Det ska väl inte vara såhär !?
Om någon vill ha en inneboende som inte bor i Skara får mer än gärna höra av sej !

Sitter mest här och väntar på att Thörn ska komma med våran diskmaskin . Inte för att jag ska göra något speciellt men det kan vara trevligt om det blev gjort :P
Blir nog en hyffsad lugn dag skulle jag tro, blir väl en kvällspromenad med familjen och senare ikväll blir det Batman :]
Blir nog en lugn vecka överhuvetaget :/ sjukt tråkigt men va ska man göra liksom ? Rätt länge sen jag träffa folk . . .

Nu ska jag sätta mej i soffan och glo !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0