- Nytt rum :)

Igår blev rummet klart, möblerat och allt ^^ ska bara fixa lite mer ramar nästa vecka tänkte jag, då blir det en liten tripp till Skövde :)
Ska hitta några snygga krockar med så jag kan hänga upp min hatt, kepps, hårfön och plattång ^^ det skulle vi nog fixa idag tror jag .
Hänga upp tavlor och sånt hoppas jag på att vi ska göra idag med, hänga upp gitarren med ! Det har vart i soffan förut, men nu har jag ingen soffa :] så den kommer upp på väggen igen som förut i Axvall :)
Har lite att göra idag iallafall, ska fixa bilder sen när det är helt klart ^^ Kan ju sova där inne nu iallafall

Vet inte vad jag ska göra mer idag, ska åka och handla med min mor . Jag hade tydligen inget val :P Ska ut med mitt lilla monster snart med, får gå en liten annan väg idag tror jag allt . Det luktar tydligen vääääldigt gott ute :P
Ska väl dricka mer kaffe också, som alltid, cigg blir det ju med ! Rita lite tänkte jag göra med faktiskt, har lite ideer, får jag inte ner dom på papper så kan jag inte sova .
Fredag idag så det blir nog några öl med, och lite film tänkte jag . Shutter Island :)

Nu ska jag röka en gång innan jag ska ut med mitt lilla monster .

Smell you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0