- Onödig info

Det finns ju då endel människor på min msn lista som brukar läsa min extremt roliga blogg, och vissa av dom vill ju då träffa mej (fattar inte varför)
Dock finns det ju då väldigt mycket dom inte vet om mej, så jag tänkte skriva detta här och se hur många jag skrämmer bort !

- Vill aldrig gifta mej, tror man kan va tillsammans med en person hela livet utan att gifta sej . Kan sträcka mej till förlovning !
- Jag anser att man är bisexuell när man föds, testar man inte att ha intimt med samma kön så vet man inte .
- Är osäker på om jag vill ha barn . Vet dock inte om jag skulle abort om jag blev på smällen .
- Jag har aldrig haft ett förhållande med någon .
- Är livrädd för att bli vuxen, men ändå betar jag mej inte som ett barn . Men visst fan har jag kvar barnasinnet !
- Jag är inte rädd för att dö, alla ska vi dö nån gång .
- Tror inte på kärlek vid första ögonkastet, tror inte på att man har en själsfrände . Tror på väldigt lite när det gäller kärlek .
- Min familj består av mina kompisar, dom jag kan lita på iallafall .
- Har svårt att visa känslor för dom jag gillar, speciellt för killar .
- Tycker inte om massa puttinuttig skit, dock kan det vara trevligt att få blommor ibland !
- Jag har mina konstiga åsikter och dom står jag för, står för allt jag säger och tycker .
- Ljuger aldrig, är alltid ärlig om folk frågar mej saker .
- Har träffat ca15 st från nätet, nej jag har inte haft sex med någon utav dom . Har inte kontakt med många utav dom för jag är dålig på att hålla kontakten med folk .
- Jag är sjukt blyg, blir generad för minsta lilla .
- Dömmer mej själv jämt men ingen annan .
- Min kärlek till alkohol är rätt läskig .
- Jag har en liten ätstörning som jag har haft i ca6 år . Äter väldigt lite ibland, slutar äta ett tag och sen äter jag bra igen . Upp och ner .
- Jag är ytlig mor mej själv men ingen annan .
- När jag svarar i tele säger jag: Jaa hallå ? Tjenare ! Jaaaa ? Hallo ? BIIIIINA ! (när Sabina ringer) HEEEEEJ STINA ! (när min moder ringer) Hej Bengt (när far ringer) Säger aldrig mitt namn när jag svarar i tele
- När jag ser någon snygg jävel säger jag oftast Oj !

Nu vet ni lite era små vilddjur !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0