- Patetiska människor !

Väldigt svårt att hitta en vettig kille här i Skaraborg . Delvis därför jag inte träffar folk från msn härifrån . Det går inte .
Slösat bort tid och känslor, nu skiter vi i detta och går vidare . Finns faktiskt folk som inte ser mej som ett knullobjekt . Men jag är ju knullduglig iallafall !

Idag gick jag upp runt 11, kaffe/cigg, far var hemma för han va sjuk (men det tänkte inte jag på för han brukar va hemma vid 11), vart på blomsterlandet och köpt rosor, vart på kyskogården (då bestämde sej mitt knä att hoppa lite ur led), hoppat runt på Ö&B och köpt ramar, fixat med foton och ramar och nu sitter jag här och väntar på mat faktiskt . Köttbullar och splaggeti (spagetti)

Annars vet jag inte vad som händer idag, blir nog rätt lugnt . Hoppas på en liten promenad sen även fast mitt knä gör ont, känns bättre när jag rör på än va det gör när jag sitter/ligger ner .
Vet inte vad som händer i veckan heller, eller på lördag eftermiddag/kväll kommer mammas moster och hennes familj hit en sväng . Det är tydligen pingst, jag vet inte ens vad det är .
Har lite funderingar på att följa med dom till Orust, men inte stanna hos dom då alltså ;P har andra planer isåfall :)
Får prata med min moder senare, värmde upp henne lite förut :P gick nog bra tror jag, vet dock inte om hon lyssnade så mycket XD

När vi åkte i Cooprondellen så såg vi några som kommunarbetare där som pillade i rabatten !
Då säger min mor:
Ett sånt jobb skulle man ha ! Bara gå runt och pulla lite . Eller pula !
Jag: ASG ! XD

Såg Skara's mysigaste knarkare utanför Ö&B :) då blev jag riktigt glad faktiskt, han är underbar !  

Smell you later !

Kommentarer
Postat av: Marie

you know I love you <3

2010-05-19 @ 17:55:07
URL: http://murraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0