- Pollenallergi äger !

Idag har vi vart på en liten bilutflykt, visst jag va dötrött men det var riktigt trevligt .
Blev lite foton oxå, var nog lite därför vi åkte iväg lite . Åkte till Drottningkullarna, så fint där !
Annars har jag inte gjort mycket alls, försökt sova lite, fikat har jag gjort med annars har det vart rätt dött .
Har ändrat på mina planer denna veckan, blir inge skövde på onsdag, blev dock inte förvånad, jag är en person man tröttnar på skulle jag tro, speciellt när folk inte får som dom vill . Dock fick jag reda på saker idag som jag inte vill veta, ågren .
Men imorgon ska jag till Skövde med mor, far och Marie :) ska fixa lite ramar och tigga till mej en ny t-shirt ^^
Ska dit nästa vecka med, på tisdag :P ska fixa ett par byxor till mej, inga mjukisar ! Fan, har bara mjukisar, eller har jeansleggings och ett par alldeles förstora chinos :P men sjukt snygga är dom ! Ska fixa dom så jag kan använda dom utan att alla får se mej utan byxor .

Ska ta mej lite att äta snart tänkte jag . Är rätt hungrig ! Har inte ätit så mycket idag :/
Sen blir det sängen, om en stund iallafall .



Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0