- Så trött

Gick och la mej vid halv2 inatt, vakna flera gånger inatt :/ trodde aldrig jag skulle sakna min säng, för den är verkligen inte skön .
Hoppas vi kan fixa färg idag så kan vi fortsätta måla, vill verkligen att det ska bli klart så jag får sova där nere !
Usch, hatar att sova på madrassen . Stel som fan :(

Idag ska jag inte göra nåt ! Om typ en timme blir det en liten promenad med Sebastian Prutt sen blir det mat för hans del .
Jag hade inte tänkt att äta än, får se när det blir . Mina päron kommer hem i eftermiddag någon gång . Inge kul att vara ensam faktikst .
Även fast jag saknar mitt privatliv nere i min lilla cell så är det inte kul att vara ensam på dagen, vill sitta där nere och kolla på "mina" program på tv i lugn och ro . Men får väl vänta i typ 2 dagar till :(

Imorgon är det 2 månader tills jag fyller 20år då, har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt . Fast Marie ska bjussa mej på mat :] myspys
Men annars vet jag inte vad jag ska göra, eller kl10 på morgonen ska jag till systemet och köpa alkohol . Även fast jag kanske inte ska göra något speciellt så tänker jag bli full iallafall !
Jag hoppas att Sabina kommer hem när jag fyller år . Länge sen jag fick fira min födelsedag med henne :(

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0