- Shit

Idag är det då Mors-dag, så inatt satt jag och ritade klart en älva till min mor . Hon blev mycket mycket nöjd :)
Den hänger på kylskåpet höhö . Lite små berusad satt jag och kämpade med den :P Nej, det kommer ingen bild .
Vet inte riktigt vad som händer idag, tänkte att det blir en promenad efter maten :) Hyfsat bra väder idag iallafall :P Lite mulet men det är lugnt ^^
Hm, i veckan då . Inget speciellt . Far ska till tandläkarn och dra ut tänder och sådant, mor ska jobba, syster ska till skolan . Men jag då ? Hm .


Jaa nu jävlar mina kära läsare ska ni få veta saker om mej inte många vet .
Jag är snart 20år och jag:
- Tappar håret 
Det är för att jag inte får i mej endel saker jag som jag behöver, har börjat äta Omega3 och något kosttillskott som ska hjälpa magen eller något att ta upp dom sakerna jag behöver för att sluta tappa håret .
Kan ju inte påstå att det ger en bättre självförtroende när man borstar sej och ser hur mycket hår som försvinner . Plockar alltid hårstrån från tröjan och t-shirten .
Mår mycket dåligt för det här, men det är inget jag brukar prata om direkt förutom med min mor som har pratat me dom på apoteket . Så jag hoppas att detta kommer hjälpa .


Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0