- Sikket snurr !

Idag slapp jag gå upp tidigt :) redigt nice må jag säga, vakna typ 5gånger inatt . Så det var skönt att få ligga i sängen lite längre, till 11 iallafall .
Det ända jag har gjort idag är: Lekt med Sebastian, ritat massor, smsat, glott vid datan/tv:en och halvsovit i fåtöljen . Riktigt kreativ dag !
Ritade självporträtt av mej själv, blev faktiskt nöjd . Dock blev dom finare än vad jag är, vilket var lite små konstigt :/

Orka inte duscha idag så jag har luktat illa heeeeela dagen :] helt seriöst, jag luktar vidrigt . Lite nostalgi faktiskt, sommaren 2006 så var det ju då Alkissommar, då hade man ju inte riktigt tid att duscha, sova eller äta ;P Då jävlar kan jag säga, lukta röv jämt ! Vilken underbar sommar :)

Har faktiskt namnsdag idag :) nej, tänker inte säga vad jag heter i andra namn för det är sjukt fult :P Så ni får faktiskt kolla detta själva och gissa lite ;P
Blev väl inget firande direkt, för det behövs inte för det är inget speciellt, men lite fika blev det iallafall, bullar och kaka :)

Jag inlindad i tejp en tråkig natt på madrass :)


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0