- Tvätt tvätt och mera tvätt

Sitter här med mitt kaffe och väntar på att jag ska ner till tvätten igen om typ en halvtimme .
Bara en maskin kvar och sen lite torktummlare, yaay va rolig tisdags morgon !
Ska väl försöka få i mej lite mat om en stund med tänkte jag så kanske jag blir lite piggare . Sover inte så jätte bra på madrassen, får ont i ryggen !
Haha när pappa väckte mej så peta han på mej och då vakna jag och sa: AJ ! :] fast det gjorde inte ont, men jag drömde att det gjorde ont ;P

I veckan då, jaadu, inget alls antar jag . Eller ska väl måla klart men jag kan la göra annat om jag vill, dom klarar väl det själva :P dom har ju målat utan mej !
Ska väl försöka hitta på något, funderar på att dra ut till Axvall på morgonen med mor och sen gå hem till Skara :P Oh yeah mitt liv är väääldigt meningsfullt just nu ;]

Bastian är då fan bäst ! Han hatar när jag sitter vid datan så då kommer han och gosar lite sen går han iväg, men idag gick han iväg och hämta sin korv med bröd leksak :P
Så stog han där med sina "bambi" ögon och kollade lite ledsen på mej, då smälter ju jag direkt . Så vi gosade lite sen gick vi ut för att röka, eller han kollar efter katten :P
Han vet precis hur han ska göra för att få mej att smälta så han får som han vill !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0