- Where have all the good men gone ?

Idag är det då fredag gott folk, och jag ska inte göra ett piss som alltid .
Blir väl film eller något annat dylikt, så ska det låta blir det väl med . Yaaay, mitt liv är sjukt meningslöst . . .
Visst att jag mår röv men vad spelar det för roll ? Det har aldrig hindrat mej förut :]

Ska inte göra något i helgen tror jag . Hör av er om ni har tråkigt eller bara saknar mej lite allmänt .

Hatar när folk pratar om sånt dom inte vet nåt om, håll käften istället innan jag smäller till dej ditt jävla as .
Snacka inte massa skit hela tiden, ta reda på fakta innan du öppnar din breda käft full med skit .
F.U !


Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0