- Älg

Kan inte sova så jag kollar på tv . Gjorde nyss en diskrensning på datan och nu gör jag en diskdefragmentering . Va ett tag sen jag gjorde det så tänkte passa på nu när jag ändå inte kan sova .
När jag va uppe och röka nyss så sattes kaffet på (timer) även fast det inte ska starta ;P men det är lugnt för mej, har vart kaffesugen ett jävla tag !

Min lördag var lika vädelös som min fredag, döda zombies i ca 3timmar i fredags och ca 5timmar igår . Några öl blev det oxå .
Fast vi åt hemmagjord pizza igår :] vilket va redigt gött ! Ojoj asså .
Försökt att få hit lite sällskap, fast om man frågar om sällskap kl 12 på natten så lyckas man inte så ofta, speciellt inte när alla andra sover och Sebastian blir sjukt överlycklig när folk kommer så han nästan ylar . Men jag överlevde iallafall !

Vet inte vad som kommer hända mer denna söndagen . Ska väl försöka få lite sömn senare när jag blir trött .
Ska göra klart julklapparna med !

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0