- Bisonoxe

Ännu en gång kan jag inte sova, har väl sovit i ca 1timme . Riktigt jävla irreterande kan jag ju säga !
Ryggen värker, huvet dunkar, magen pratar och ögonen svider, jösses vad jag älskar sena nätter !

Har inte gjort något speciellt idag, försökt sova lite men det funka inte alls . Dödat zombies har jag gjort med, gick faktiskt riktigt bra, dör inte alls längre :)
Vet inte vad som händer mer idag, behöver verkligen dammsuga, men det fick jag inte för mamma endast för min rygg är som den är, så hon skulle tydligen göra det när hon kom hem, känner mej riktigt dum för det .
Plocka iallafall upp alla kläder från tvättpåsen och la dom i gaderoben, plocka i smutstvätten i tvättpåsen och plocka bort massa skit från golvet . Va väl inte det smartaste att göra när ryggen är som den är men jag va irreterad på att jag trampa på massa saker när jag gick här inne !

På tisdag ska jag till herr Niklas kl10 på morgonen, inte det roligaste men det måste faktiskt göras .
Ska se om jag kan få några andra sömntabletter för dom jag fick senast funkar inte :/ riktigt jävla jobbigt .

Tänkte på va bra vissa personer är på att prata ? Trött på folk som snackar så mycket skit .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0