- Born to be wild !

Har inte gjort allt för mycket idag, var på Coop en sväng förut för att fixa saker till min pärm och mitt kakbak .
Lagt in papper i pärmen (oj, så intressant) och sen nu ikväll så bakade jag .
Skulle dratt till Slöjddetaljer men jag ville inte gå ut i regnet, eller inte så mycket iallafall ! Får göra det imorgon kanske .
Ska iallafall till Pressbyrån och fixa nytt busskort :) Ska upp tidigt imorgon för att hinna duscha och sen vandra iväg till "stan" .
Annars kommer det väl inte hända så mycket imorgon, det kommer släkt på morgonen . Verkligen inte det roligaste ! Tycker inte om att ha massa folk här, speciellt inte släkten .
Får väl stänga in mej på rummet, fick ny dörr idag och det är lås på den ;) PERFEKT !

Smell you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0