- Elefant

Min far kom nyss hem från KSS, han och faster Britt åkte dit för att träffa farmor (deras mor) innan hon skulle opereras .
Dom ska ta ben från höften och sätta in i armen, så farmor var lite ledsen och nervös . Jävla kul att komma hem från Egypten och sen in på sjukan direkt, ligga där i 2dagar och sen opereras .
Våran familj har ingen tur direkt, nopp verkligen inte .

Jag har faktiskt bakat idag, det blev kladdkakemuffins med dumle i :) dock är jag är ett förvuxet barn så det var kladdkakesmet över hela köket ! Maha, tur att far inte var hemma för då skulle jag fått skäll som fan ! Han gillar inte när det blir stökigt och klenigt, vilket jag gör . Därför kladdar jag som fan när jag målar :]
Vet inte vad jag ska göra mer idag, får väl dricka upp mina 2öl och kanske kolla på film ? Måste dock göra klart julklapparna :/ men får se hur det blir .
Tänker fan inte gå ut iallafall ! Usch fyfan vad det snöar idag :/ hatar snö ! Fyfan .

Vill ni veta en sak ? Jag saknar mina tripper till Skövde väldigt mycket :/

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0