- Fyfan för motvind !

Var nyss uppe på "stan", var inne på Ugglan och inne på Systemet för att köpa vin till päronen och mammas moster .
När jag cyklade hem så var det sån jävla motvind ! Usch, fan va det va jobbigt ! Är helt slut :/

Gick upp 07:45, inte kul :/ kunde inte sova så jag gick och la mej vid ca 03:45, 4timmars sömn är inte nice ! Försökte sova en stund förut men jag blev kissnödig så det gick inge bra :(
Duschade, tänkte dra upp till "stan" på morgonen men ville inte cykla när det regna så in i helvete !
Sen kom släkten precis när jag skulle gå ut med Sebastian, han hälsade på dom sen gick vi runt huset bara för han var inte så jätte intresserad av att va ute ;P
Var en sväng på Coop förut med folket, köpte en anteckningsbok, en oversize t-shirt och kallingar :)
Om en timme är det mat, svin hungrig ! Dock blir det kôrv med brô, inte det godaste men vafan, jag behöver mat !

Vet inte vad jag ska göra mer idag, kanske blir någon film ikväll . Får väl se !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0