- Hamster

Min far är på väg till Skövde KSS för att skjutsa dit farmor, hon kom precis hem från Egypten, där bröt hon självklart armen men dom opererade inte där så hon ska troligtvis göra det här i Sverige .
Så hon kom bara till Skara och vände igen .

Har faktiskt vart ute och lekt med Sebastian i snön idag :) det gjorde vi på morgonen, fy fan va roligt ! Men usch så kallt det va .
Vart på City Gross med, blev inte så imponerad som dom andra flesta blir, men dom hade jätte stora nallar där ! Jösses :] kunde lånat pengar av mina päron i typ 20minuter men så började självklart min syster att bråka så då sket jag i det faktiskt för jag orkar inte bråka mer .
Annars har det vart en lugn dag, fixat lite med julklappar bara .

Vet inte vad som händer imorgon, fortsätta på julklapparna antar jag . Har inte mycket annat för mej faktiskt, rätt segt med snö kan jag ju säga !
Har sovit sjukt mycket, eller jag har legat i sängen och FÖRSÖKT sova iallafall . Men vafan, det är varmt :)

(laddar upp bilderna från våran morgonpromenad senare)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0