- Isbjörn

Vart ute och lekt med Sebastian i snön :) Det var sjukt jävla kallt för jag tog ju inte på mej jackan, men fan vad roligt det var :) Lägger in bilder på detta lite senare ^^ Han hade snö i hela ansiktet, jätte söt :]
Kanske inte har sagt att jag hittat min jacka ? Joo, men det har jag allt :) Dock är den typ 2 storlekar för stor men det är värt just nu när det är så jävla kallt !

Jag gjorde klart den sista delen av julklapparna igår :) eller jag är inte riktigt klar med Sabinas men det tänker jag fixa i helgen så jag kan slå in dom !
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog ta en sväng till City Gross :) Blir nog allt en sväng till systemet med ;) mumma
Ska försöka få tag i herr Ek för att prata om nya sömntabletter, men det får mor ringa för jag har ingen aning om vad mina tabletter heter, sån koll har jag !

Hade ingen nice dröm inatt :/ min far gjorde illa mej som fan, han förstörde min rygg, när jag bad honom gå därifrån så sa han bara: Det är tacken man får !
Så jag har faktiskt tagit distans från honom idag, vet inte varför för det hände ju inte på riktigt . Men ibland tror jag fan att han kan slå mej för jag säger imot honom . Vi kommer inte riktigt överens, efter han börja jobba skift så har det nästan blivit värre .



Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0