- Jävla skit väder

Hade tänkt att gå en lång promenad med Sebastian idag, men det har regnat hela dagen :/
Dock behövde jag cigg så jag fick vandra ut till Coop iallafall, vill inte cykla på en blöt cykel så jag vandra faktiskt . Inge kul i regn !

Tänkte baka några kakor sen, kan ju hoppas att det uppskattas här iallafall . Skulle gjort det i lördags men jag glömde bort det och sen när jag kom på det så orka jag inte .
Hände inte allt för mycket i helgen, det var en mycket mycket mycket lugn helg . Rätt skönt faktiskt .
Fan, jag kunde ju dammsugit när jag inte gjorde nåt ! Vafan . Pucko jag är !

Hm, mer idag . Duscha ska vi göra, skriva ut kontoutdrag ikväll, leta efter kvitton och sen glo på nån film kanske . Jo, det blir nog bra faktiskt .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0