- Kärt barn har många namn

Bröt ihop lite smått igår, jag är så trött och stressad över allt just nu .
Hemma går jag på äggskal för att inte min syster ska få ett utbrott, orkar inte med det längre, soc stressar mej för frukostklubben och skolan, folk gnäller om att jag inte har någon utbildning .
Men om folk bara kunde hålla käften om detta så skulle jag inte bryta ihop och mår svin dåligt, jag grät i sömnen inatt . Vakna kl1 och sen kunde jag inte somna om, satt uppe till kl3 .
Detta är mitt liv just nu, behöver komma härifrån, om ni så gärna vill gnälla på mej så kan ni räkna med att jag får läggas in för galenskap .
F.U

Idag hade jag inte tänkt att göra något speciellt, tänkte försöka sova en stund sen faktiskt . Ser fan dubbelt .
Får se vad som händer mer i veckan, hoppas på att kanske få en tid hos Niklas så jag får prata av mej riktigt ordentligt !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0