- Kissekatt

Hm, vad har jag gjort idag än så länge ?
- Vart på Coop
- Promenerat med Sebbebastian
- Slagit in julklappar
- Köpt julfrimärken
- Försökt sova lite
Hm, tror inte jag har gjort så mycket mer faktiskt . Blivit 2 promenader iallafall :) Med Sebastian på morgonen och sen ut till Coop med far, känner mej lite duktig .

Igår satt jag faktiskt och funderade på om jag ska sluta röka, är svin nervös vad astmaläkarn kommer säga på torsdag :/ borde ju verkligen sluta röka, astman är redigt illa .
Dock gillar jag att röka, tycker att det är gott . Kaffe och cigg på morgonen är helt underbart och efter maten !
Borde sluta dricka så mycket kaffe med, men nopp ! Det är alldeles för gott :]

Satt och tänkte tillbaka på tiden då vi hade katt, i slutet så blev han senil, det va faktiskt rätt roligt ;P
Han var inne och åt och sen gick han ut ur ena dörren sen gick han bara runt hörnet och in i den andra dörren och ville ha mat igen, satt där ute och jama jävel !
Men det bästa var han att han blev så gosig :) han har alltid vart gosig men då blev extremt gosig, dock började han tappa pälsen så man fick handen full med päls när man klappade honom :/
Kissen fick inte upp någon näring när han åt så han blev bara smalare :/ och han var en riktig tjockis !
Våran granne matade honom med räkost ur tuben XD knasigt !
Saknar honom massor .

Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0