- Oh fuck

Hm, nej det blev inget Frukostklubben för mej idag . Va så nervös inatt så jag sov inget alls, skakade på morgonen, mådde illa och hade ont i magen . Välkommen till min panikångest !
Riktigt jobbigt att ringa och säga att jag inte kom dit, men jag prata med en utav dom andra . Men Leona ringde upp senare och hon gick med på att möta mej utanför deras innan jag ska in dit .

Har inte gjort mycket idag, försökt sova lite . Har även vart uppe hos farmor en sväng sen så va vi ute på Coop, köpte nyponsoppa och en pärm med Svampbob på :] ska sätta in alla papper från soc, räkningar och sådant dylikt . Blir nog bra .
Imorgon ska jag nog inte göra något, tänkte dra till slöjddetaljer för att införskaffa mej lite saker :) har ett annat stop att göra med .
Måste även fixa busskort fan ! Det glömde jag idag :/ fandå !

På onsdag så kommer det släkt, det gillas inte ! Stannar väl till fredag kanske ? Bryr mej faktiskt inte så mycket .

Dags att röka .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0