- Piggsvin

Gick och la mej runt 12 igår, vakna kl2, fixa lite med julklapparna till Marie och Sabina, gick och la mej igen vid5, vakna vid 10 igen .
Jösses vilket bra sömnrytm man har ! Helt otroligt . Ironi för er som inte fatta det .

Ska följa med min far och handla senare för jag behöver komma ut lite, eller mest för att jag behöver öl och cigg ;P
Igår fick jag massa penslar och färger av mor :) dom fick inte ha kvar dom på skolan så jag fick dom istället ^^ Helt underbart, har faktiskt börjar måla lite igen . Riktigt kul .
Börja kolla på Paranormal Activity igår, den första asså, men jag kollade bara 1timme . Orkar fan inte kolla på film, jag är så trött ! Så det är ingen större ide att jag kolla på någon ny film för jag kan inte komcentrera mej iallafall, eller ögonen svider så mycket så jag kan inte hålla dom öppna :/
Men nu är det ju då helg så jag tänker bara ta det lugnt, inte tänka på nåt . Chilla jävel som man sa när man var ung !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0