- Tiger

Har inte gjort så jätte mycket idag, försökt sova lite för jag vakna kl4 inatt . Men har knappt sovit något på dagen heller :/ trött som ett svin !
Igår åt vi då pizza, vi hade pizzasås kvar från förra gången det var bara jag som åt den, ångrar det som fan ! Den var nog redigt jävla dålig, fyfan va jag mådde röv igår kväll ! Gick och la mej kl21, kallsvettig hela natten . Inge nice må jag säga .
Tog ett varmt bad förut, redigt jävla skönt ! Dock rekomenderar jag verkligen inte att gå ut och röka i bara morgonrock, inte det skönaste . Så jag klädde på mej rätt jävla fort, jag är ju då en lufttorkare, dom som inte vet vad det är så är det en person som går runt naken tills man torkar ;P Förlåt om ni får mardrömmar, men jag bryr mej faktiskt inte ett jävla skit :]

Farmor opererades inte, hon är väl hemma nu skulle jag tro . Hel knas helg kan jag säga, telen har ringt hela tiden . Jösses !

Ett liv utan en Berit Silfver är ett liv utan skoj, jag är mycket bättre än alla andra och det vet ni .

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0