- Tredje gången gillt ?

Jag vakna 3 gånger inatt, hade jag inte gjort det så skulle jag ha sovit i ca8 timmar ! Jag är en av dom som inte tror på att tabletter funkar som ett mirakel, man blir inte frisk av tabletter, jag är ett männskligt bevis på det !
Har snart tagit dessa i en vecka, fast inte varje dag, man får inte ta dom när man dricker alkohol och min mamma har världens koll på dom .
-
Hade dom tabletterna jag äter på morgonen vart mirakeltabletter så skulle jag va normal nu, men det är jag inte, får mina otrevliga utbrott och jag får panikångest, men inte lika aggresivt eller ofta . Man måste då arbeta med sej själv och bla bla bla .
Om dessa skulle vara mirakeltabletter så skulle jag ju bli en helt annan person, en lugn och tråkig kärring som vill sitta och sticka tröjor till barnbarn jag inte har och glo på bingolotto .
HA ! Tänk vad ni skulle sakna mej, Berit 'fucking' Silfver .

Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, hade inte min mamma vart vrång igår så skulle jag troligtvis inte sitta här nu . Nee, faktiskt inte . Men shit heppens you know .
Ska väl fixa lite julklappar till Fröken Marie och Fröken Sabina tänkte jag . Så får vi hoppas på det bästa, att dom gillar det och att dom inte blir nojjiga och får panik för att dom vill ge mej nåt för jag tänker ge dom nåt, JAG VILL INTE HA NÅGOT . Så tänk inte på det .

Smell you later


Kommentarer
Postat av: marie

håll käft. klart du ska ha nåt :) <3

2010-11-17 @ 10:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0