- Vanlig söndagskväll

På söndagar tänker jag alltid för mycket, vilket inte är det bästa . Helt nere .
Alla misstag jag har gjort har verkligen dratt ner mej till botten . Önsketänkande är min svaghet, hoppas oftas på att saker ska bli bra .
Jag hatar söndagar, vilodag my ass ! Tänker alldeles för mycket på vad som kommer att hända, om jag någonsin kommer göra något bra med mitt liv och varför jag inte kan bli glad längre .

Vill åka bort till något ställe där jag inte behöver tänka på nåt här hemma, bara kunna slappna av . Inte behöva oroa mej för något .
Kunna ta dagen som den kommer, inte ens behöva göra ett skit . Ta hand om mej själv, unna mej själv . Slippa tänka på vad andra vill .

Om någon vill ha inneboende så hör gärna av er !

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0