- Vildsvin

Oj, rätt dålig uppdatering . Men jag sitter inte uppe så sent längre och orkar inte blogga mitt inatten .

Mina sömnproblem är fortfarande helt åt helvete, så jag ska ringa Niklas på måndag så får vi se vad han säger . I tisdags så sa han att jag skulle testa dessa jag har fast i lite större dos . Får se hur det är över helgen .
Ska även försöka få tag på någon på Folkhögskolan i Axvall och fråga om jag får komma dit och titta, så jag kan fundera över om jag ska söka eller inte . Börjar bli ont om tid :/ Ska ringa socialpsykiatrin för att försöka få en stöd person som orkar med mej och vågar käfta imot (inte många som vågar kaxa med mej)

Btw, min rygg är mycket bättre :)

Idag ska jag väl inte göra allt för mycket
- hjälpa till här hemma lite (mamma har halkat och skadat knät, igen)
- kanske sova en stund (vart vaken sen kl3)
- Göra sista delen av julklapparna (snart är dom klara, sen är det bara att slå in dom !)
- Byta sovkläder funderar jag på med (jag kunde gjort det igår så dom jag har nu kunde tvättas idag, pucko)
- Ikväll blir det en liten sväng med Sebastian (så min mor inte halkar och gör saken värre)

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0